Helgen som gått

Har varit i Lund i helgen ch därav min dåliga uppdatering.
Lund var en hur mysig stad som helst och jag kommer absolut att åka dit igen. Massa kul folk, fester och annat mys.
Hösten 09 hoppas jag att jag kommer att plugga där... Måste bara flytta dit=)
I fredags när jag hade kommit fram typ vid halv 9 så gick vi och köpte godis och hyrde film, en skräckfilm och alex var helt galen och bara skrek och skrek. Sen efter det så gick vi ut, blev väl inte förrän vid 12 tiden och det stänger klockan 02..naturligtvis så var det livemusik på den klubben den kvällen och jag gillar verkligen inte livemusik.. men det va kul ändå. Sen var det efterfest hos en tjej i en studentkorridor. Sen cycklade jag och alex hem till henne. Vaknade klockan 12 dagen efter och åkte direkt in till Malmö där vi mötte upp Jesper. Blev lite shopping.. armband, hårprodukter, halsband (present till mamma för att hon är så snäll;), en kjol, ett linne och en tröja. Tiden gick så snabbt så vi fick snabba oss hem till Lund igen.. skulle laga middag och sen  på Rock and Roll förfest. Va skitkul!
Gick vidare till nationerna. blev nation Malmö denna gången. All in! Sen var det efterfest hemma hos Alex, jag, alex och ulrika och några vi träffat under kvällen. Dom sista drog klockan halv 8 på morgonen förutom en som gick hem först kl 12. haha. I timmes sömn och jag va inte alltför pigg när vi skulle julbaka dagen efter.
Åh längtar tillbaka jag!

Nu har jag nyss fått massage här på jobbet och nu ska jag samla in pengarna till vinlotteriet.

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0