Helgen =)

Måndag igen, helgerna går så sjuktsnabbt. Tycker inte ens att dom hinner börja.
I fredags var jag hemma hos Sofia, alla tjejerna var där. Gjorde scharader eller hur det stavas.. och det är något som jag är värdelös på.. sen tog vi en taxi in till stan, åkte med världens suraste kille.. typ 25 år och skitsur .. fick inte ens dricka i bilen. Orka! På park var det hur mycket folk som helst och och skitbra.. dansade hela natten lång.. sen åkte jag hem.
I lördags skulle jag egentligen på inflyttningsfest men jag var seg och bakis .. och milan likadan.. så det blev inget med det. Blev mys hemma istället. Var på julbord i söndags med.. bara familjen och farmor och morfar, mys! Sen åkte jag upp och hälsade på mormor.
Igår kunde jag inte somna.. sist jag kollade på klockan var den halv 1.. inte ok!

Nu är det fortfarande mörk ute och jag sitter på jobbet.. direkt efter jobbet ska jag köra hem farmor och sen städa och pynta hemma i lägenheten. Igår rensade jag bland alla smycken, ca 10 lådor fulla med armband, örhängen, halsband och massa annat skit. Slängde en hel plastpåse med saker men ändå blev alla lådor typ fulla igen. Haha. Hittade i alla fall några fina halsband som jag hade glömt av.
Idag ska jag rensa i en byrå i sovrummet och sen dammsuga. Vilket är det tråkigaste som finns enligt mig.


Back to work!!




Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0