Helg!

Är det inte skönt med helg! Veckan har verkligen rusat iväg.
Denna helgen har jag inte ens planerat något, ovanligt för att vara mig.. Så det blir nog en familjehelg om inget annat kul dyker upp.
Jag är sugen på att åka över till köpenhamn imorgon.. men det e ju trots allt en bit.
Någon utgång vet jag inte om det blir, ingen inplanerad i alla fall.
Lucia-mys blir det i alla fall.

Min Bh gör så ont i revbenen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. och jag kan inte ta av mig den i heller för då kommer linnet att trilla av..
Måste vara den mest obekväma jag har... har bara haft den en gång tidigare men då trodde jag att det berodde på att klänningen satt för hårt men icke! 350 kostade den med.. bläää för det.

Nu ska jag jobba undan lite här så det blir en lugn eftermiddag!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0