God jul

Merry x-mas till alla! Julen har varit hur mysig som helst hittills:) Igår var mormor hemma från äldreboendet en stund, kändes så bra att ha henne hemma igen! Blev helt rörd när jag såg henne utanför dörren.. älskade mormor! Såg på morfar att han var nöjd han med, mormor hade ett sådant lugn i sig och det var längesedan jag såg det. när klockan var 5 låg både jag, min syrra, mormor och morfar och sov på soffan.. haha.
Idag sov jag ut (till 9 sen kunde jag inte sova mer) och sen har jag bara softat här hemma, lagt ansiktsmask, klippt mig, rakat benen.. ja en riktigt spa-dag.
Har nyss rivit ut hela gaderoben på jakt efter kläder att ha på sig. Ikväll blir det fest hemma hos Sofia o Peter, blir rätt mycket folk där så det ska bli kul. Sen blir det partytaxi in till stan och sen ut på krogen som alla andra i Göteborg. Kvällen kommer att vara på top, förútom att Millan inte är hem. Riktigt tråkigt, stackarn som är hemma och är sjuk!
Inför det nya året ska jag som alla andra göra en resumé från året som har gått.. när jag tänker efter så har det hänt väldigt mycket roliga saker, jag har både fått minnen och nya vänner för livet. Bara en tråkig sak som jag kan komma på som har hänt.. mer om detta om några dagar.. Känner att jag får hämta almanackan för att få med allt.

Nu sitter jag här med ett glas wine i handen och lyssnar på David guetta.. I feel the wibs!
Nu ska jag ner en sväng och sminka det sista, sen ska jag möta Nilsson på korsvägen för att åka till förfesten!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0