glitter

Igår bokade vi resan till Spanien allihopa. & tjejer, dessutom dom bästa! Kommer bli så sjukt nice...2-16 augusti kommer vi att vara där. Åh längtar så mycket redan!
Idag var planen att jag och Millan skulle sy, men tyget vi letade efter fanns inte så det blev inget med det. Istället planerade vi nyår.. åkte och handlade all mat och sprit. Inne på systemet träffade jag på Ivan som jag inte har träffat på skitlänge.. lite kul.
Menyn på nyår blir i alla fall såhär: 
Förrätt: typ lite småplock och fördrink
Huvudrätt: Grillad kyckling med svartpepparsås och potatiskroketter och sallad & varmt bröd.
Efterrätt: Fyllda apelisiner med Apelisin och chokladglass.
 Ska göra efterrätten idag tänkte jag så att jag slipper stressa med det imon.
Efter middagen ska vi på en stor fest i Kungsbacka med massa folk. Kommer bli hur kul som helst.
Idag ska jag ägna dagen åt att städa lägenheten för i övermorgon får jag besök och då måste det ju vara rent och snyggt. Ska passa på att duka med när jag ändå är igång.. ska lägga glitter på bordet som jag köpte idag. Köpte även mashaller och lite annat fint att dekorera bordet med.

Nu har precis Millan gått och jag ska ta mig i kragen och börja städa och efter det leta nyårskläder... känner att jag behöver lite alternativ.

Dagens + : Att allt inför nyår är klart.
Dagens - : Att tyget inte fanns = Inga leggins alltså.

Har även börjat fundera på min resumeé som jag ska skriva. Får göra det imorgon. Eller i natt kanske. Imon ska jag en sväng på stan, sola, vaxa benen och massa sånt plus att jag ska passa upp mamma o pappa framtill klockan 8, dom fick nämligen det i julklapp av mig och min syster. Vi har hyrt relaxavdelningen till dom i 2h och innan ska vi laga mat och sånt.

Nä nu är det färdigsnackat, här blir det inga barn gjorda..


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0