Dagen före

Dagen före nyår idag och jag känner mig ganska så lugn faktiskt. Var inne i stan innan och skulle handla lite saker inför nyår men jag hittade ingenting alls.. bara massa annat som inte var till för nyår.. så det blev en klänning, en tröja, ett par leggins med spets och ett par skor. Blev mest irriterad över alla folk. Speciellt alla stora kärringar som tror att bara för att dom är fetare än mig så är det bara till att knö. Kunde verkligen inte hålla tyst och skrek efter henne "moget att knö din kärring bara för att du tar upp hela gatan".. vet inte om hon hörde men... blir irriterad på mig själv att jag la ner energi på det ..haha. nog om det! Eftersom vi blir en till på nyår så har jag precis varit borta och köpt en till apelsin. Nu ska jag bara göra klart dukningen och prova kläder. Sen ska jag köra mamma o pappa till Spa´t.
Medan dom bubblar ska jag kolla gårdagens avsnitt på bevvan! Me like!

Gjorde en ny desin till bloggen inatt, men funkar det att lägga upp? Nix. Ska försäka nu igen.

Hörs ikväll/inatt då blir det även en resumeé.

Puss Darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0