5 december

Börjar få lite panik att det snart är jul.. massa jag måste hinna med innan dess. Har i och för sig köpt julklapp till morfar, farmor, bertil och så.. Nu återstår bara mormor, anna och eventuellt någon kompis. Mamma och pappa har jag och syrran redan planerat vad dom ska få.. komer bli mycket uppskattat men jag vet inte om mamma läser så jag skriver det inte här.

Igår satte jag ihop mitt bord. Blev helt ok, men kan tänka mig att det blir ännu finare när det inte står bredvid sängen utan bredvid en soffa istället... men det ska jag inte fixa nu.

Ikväll blir det party, har laddat upp. Ska bara förbi systemet på lunchen och handla lite;)
Sen blir det den eviga klädångesten--- vad ska jag ha på mig?

Nu: Back to work!!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0