2 days left!

Dålig på att uppdatera som bara den nu känner jag.
I helgen var jag ute med dom bästa.. kicki, millan, sofia, sandra ... det var bara nilsson som fattades. Vi spelade fyllespel och hade askul. Åkte partytaxi in till stan med en helskön snubbe... han hade olika masker på sig och hade discoljus och skithög musik! Lätt att vi kommer åka med honom varje helg nu=) haha.
Sen gick vi in till parkan, martin spelade där. Var helt ok! Jag och sandra var kvar till strax innan 4. Och jag åkte HEM!
Hela lördagen var jag med millan.. vi var på Allum, köpte te, letade jackor och köpte likadana tröjor;) På vägen hem köpte vi med oss Thai och så åkte vi hem till mig. Precis när vi ätit upp så ringde millans pappa och sa att larmet hade gått så då åkte vi och hämtade honom på festen. Vi körde förövrigt  fylletaxi den kvällen.. haha;) Nästan 3h åkte vi fram och tillbaka med hennes föräldrar. Påvägen hem till mig igen stannade vi och hyrde film och köpte godis. När klockan var 2 någonting och jag hade nickat till några gånger så åkte millan hem.
Igår så hälsade jag på mormor och tog det allmänt lugnt bara.
Idag ska jag hem till Johan och lämna hans 20års prestent. Har köpt D&G light blue till honom. Hoppas att han gillar den, e lite svårt att köpa parfym till andra egentligen men...

Jobbar min sista dag imorgon och sen är jag ledig fram till den 7 januari. Under min ledighet har jag planerat massa kul. Jag och Millan ska ha sykväll hemma hos mig med pepparkakor, julmust och sånt, åka skrillor på Heden (som hennes pappa ville hänga med på.. så kuuul! haha), spa-kväll med masker och hårinpackningar och så.
Dessutom blir det nyårs firande, vad vet vi inte riktigt än men det kommer bli bra.
Och imorgon ska vi på Liseberg, innan det stänger för detta året.

Nu sitter jag på jobbet och gör typ inget, många lediga idag så det är rätt lugnt.. tur att jag har med mig en bok. Mindre kul att jag har glömt min mobil hemma.. damn!

Puss M


Kommentarer
Postat av: Millan

Jag älskar alla planer vi har :)

Och helgen har varit skitkul! Vi måste fortsätta på samma sätt :)

2008-12-22 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0