TGIF

Äntligen Fredag, veckan har gått rätt snabbt och det är ju skönt det.
Igår var jag inne en sväng i stan och köpte skor och lämnade tillbaka ett par byxor som hade gått sönder. Eller dom var redan sönder när jag köpte dom, men jag såg inte det.
Kvällen spenderades med min granna, lagade mat och sen kollade vi film.. stackars honom för jag somnar jämt.. haha. Våra promenader som vi lovade varandra går inte så bra, men nästa vecka börjar vi på riktigt.

Denna helgen blir lugn ska ju till sthlm nästa och då blir det av tidigare erfarenheter fullt upp. Ikväll blir det bio ohch middag med mamma, ska se sex and the city igen.. mamma hade inte sett den och jag kan tänka mig att se den igen. Imorgon ska jag hälsa på mormor och sen kanske gå på gårdsfest med grannen, han ska spela så jag kanske hänger med och kollar på jag.. 
annars blir det ann-ida antagligen.

Snart lunch, jag som varit hungrig sedan 11.

Puss M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0