ingen lust

Imorgon är det torsdag, nästan fredag;) Har inte planerat nåt inför helgen.. jag och mamma är ensamma hemma på fredagen, mysigt. Så då ska jag nog inte gör så mycket. På lördagen får jag se.. funderar på att bara umgås med någon kompis.. jag känner inte alls för att gå ut, jag är nog sjuk. Kanske är det för att inte mycket kan mäta sig med kvikkbaren och pacha och alla andra ställen, jag vet inte.

Shoppat har jag gjort massa sedan jag kom hem, mkt mer än vad jag gjorde i spanien.
Bloggsuget finns där inte än. Kanske har jag tröttnat? I alla fall för tillfället. Har inte så mycket att skriva om heller, men när det skett lite förändringar (vilket det förhoppningsvis kommer att bli) så blir det mer uppdateringar.

Ikväll blir det promenad med Johan, min granne.
1 timme varje  dag har vi lovat varandra, båda måste börja komma i form.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0