Dan före dan..

Före Stockholm...
Ganska pigg trots efter allt snoozande i morse, jag brukar aldrig göra det annars. Idag fick jag till och med springa till bilen för att hinna med pappa.
Var ute och gick igår igen med syster och Johan. Riktigt segt innan man väl kommuit iväg men sen när man väl går´så är det rätt skönt faktiskt.. Efter det gick jag och Johan till Ica och handlade meloner och nötter sen satte vi på sista halvan av "se upp för dårarna".. så sjuktkul film. Pappan i filmen är riktigt rolig.

Igår bestämdes det att jag ska till Oslo på fest hos några som vi träffade i Spanien. Kommer fira min födelsedag där med. Ska bli sååå kul att träffa alla igen.. =)

Annars händer det väl inte så mycket.. samma sak varje dag typ.. sova, äta, jobba, promenera, sova igen.. 
och trots detta känns det som att jag inte har mycket tid över till att hitta på nåt annat. Nästa vecka blir en hektiskvecka med mycket inplanerat, ska försöka hinna med att träffa några som jag inte träffat på ett tag nu plus lite annat. 

På programmet idag är i alla fall:
Fixa naglarna, packa, promenera, slå in paket, ladda ner film.. ja, och lite till.

Puss M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0