Återförening

Hela gårdagen slet jag med att packa kläder och annat till stockholm.. Sen när jag packat klart kom pappa med den jobbiga kommenteren "men malin, om du ska flyga hem så måste du tänka på vikten".. något jag inte alls hade tänkt på.. Så jag får väl väga väskan när jag kommer hem och i så fall packa om. Vet att jag har med mig på tok för mycket kläder men det är svårt att packa när man inte vet hur värdet blir. När jag packade till Spanien var det enkelt.. bara massa klänningar, shorts och kjolar. Och där använe jag verkligen nästan allt jag hade med mig. Hade som vanligt den minsta väskan och sofia den största, hon fick till och med betala övervikt på DITvägen.. illa illa.
 
Gick och la mig tidigt för att kolla på en film jag laddat ner .. mabye något hette den. Verkar jättebra men såg bara halva.. var för trött för att kolla klart. Somnade typ direkt men sen vaknar jag en timme senare och då hände nåt så äckligt. Ni som känner mig vet att jag är rädd för "döda" människor som går igen och så... får gåshud bara jag tänker på det. Men i alla fall jag vaknar av att det sitter en tjej med vit tröja på mitt bord vid sängen.. gnuggar mig i ögonen och hoppas att hon ska försvinna, vilket hon inte gör.. blundar.. kollar en gång till, fortfarande kvar! Sen ser jag henne gå bort till Tv:n och jag kollar på henne och hon på mig. Skiträdd tänder jag ljuset  och sen är hon borta...
I morse berättade jag detta för min syster och min mamma vid frukostbordet, var på min syster säger att hon också hade sett någon i hennes rum i natt som hade sprungit och gömt sig när hon hade tittat på henne.  Sååå äckligt att det har hänt båda, samma natt dessutom. Man börjar ju undra var det egentligen var...

I morse när jag vaknade hade jag ont i halsen och kände mig lite konstig, stockholmssjukan kallar jag det för.. för varje gång jag ska till sthlm får jg ont i halsen, men som sedan brukar gå över snabbt (som tur är).
Nu sitter jag på jobbet och dricker te bakom min värmefläckt som håller mig varm.
Outfit för dagen: Leggins, vitt långt linne, stort halsband, svart tröja, vita benvärmare och stövlar. Ingen bild på detta.

Ska in och beställa kontorsmaterial nu. Hörs senare.
Just det, idag smäller det: PACHA fest på Hells Kitchen.. kan inte bli annat än bra. Jag älskar ju pacha.


Puss M 

Uppdate:
Såg att jag hade återförening som rubrik, men skrev inget om det. Det är ju skitsmart, får göra det nu. Återförening med Camilla idag klockan 18..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0