Torsdag

Inte lika lätt att gå upp idag, jag har verkligen vant mig att det är sol när man går upp. Idag är det rätt disigt, men inget regn iaf och det är det viktigaste=)
Igår köpte jag en ny säng.. som blev helt katastrof.. Säng var bra och så men jag fick inte upp det till min lägenhet.. Det var för trångt. När halva sängen hade kommit in insåg vi att det var kört så det var bara att ta ner den igen, trodde vi!! men den satt fast, stenhårt med. Det h ela slutade med ett hål i väggen.. murbruket vällde ut plus skrap i tapeten och en lite söndrig madrass. Blev lite "skrapsår" på den eller va man ska säga vilket betyder att jag inte kommer kunna lämna tillbaka den. över 3000 helt i onödan..  snacka om att jag e lite småsur över det.
 
Imorgon ska vi "fira" anna som åker till thailand, blir middag och utgång antagligen..=) Sen på lördag är det en hemlighet på G, kan inte skriva den här för att jag tror att X läser detta. Men det blir nog sjuktkul.. shopping, sol och lite annat blir det iaf=)

Idag ska jag in till stan o köpa bikini tror jag.. men som det ser ut nu så måste jag försöka fixa det med sängen, jag blir bara så trött.

Semestern för i sommar har kjag inte hunnit planera typ.. vet bara att jag antagligen ska till frankrike eller spanien plus seglarveckan.. sen ska jag nog spara dagar till jul/nyår då det kanske blir en resa till thailand igen.. hoppas hoppas!

puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0