Torsdag 3/4

Veckorna springer verkligen iväg, tycker nyss att det var helg.. mem inte mig emot.
imorgon blir det fest, fast jag ska ta det rätt lugnt... blir en sväng på bliss först å sen park lane. Ska kanske gå modevisnin där på kvällen men jag vet inte om jag vågar.. har insett att jag har scenskräck.
Förstår inte hur jag kan ha fått det nu, när jag va liten hade jag huvudrollerna i skolans cabaret flera gånger.
Antar att man kanske blir fegare när det gäller sådant på äldre dagar.

Idag ska jag träffa Sandra efter jobbet, ta en fika i stan och snacka skit.. kanske att jag går en sväng på stan med det beror på.
Ikväll får jag se vad som händer, kan bli lite allt möjligt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0