Tisdagen den 1 april

Jag har inte blivit lurad en ända gång... i alla fall vad jag vet.. haha;)
Snackade nyss med Nilsson, vi var tvunga att gå igenom den helt galna helgen som jaa..jag vet inte va jag ska säga.
Efter jobbet var jag och pappa och kollade på soffa och lite annat, hittade en rät fin faktiskt.. men ska kolla på fler ställen först, för det va ingen 10 poängare. Efter det åkte jag till kristinedals träningscenter för att hälsa på Ester. Tiden rann iväg snabbt där..längtar tillbaka till den tiden jag praktiserade där, shit va kul det var. Vi hade verkligen roligt 24/7...=)
Idag när jag åkte hem var det en asäcklig gubbe som hade suttit och kollat på mig typ hela vägenm och sen när han skulle gå av så gäspade jag precis och då slänger han sin vidriga hand precis framför min mun och försöker hålla för.. blä.

Klockan är snart 10... snart ska jag väl sova men jag är verkligen inte trött just nu, så mkt att tänka på och så mkt jag vill hinna med så jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till.

En sak är säker, jag måste och då menar jag verkligen MÅSTE sluta oroa mig.
I alla fall för sådanna saker jag oroar mig för, det finns faktiskt viktigare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0