Tisdagen den 1 April: Helgen som gått

Idag är det första April, så det är bäst att se upp.. har inte blivit lurad hittills vad jag vet i alla fall.
Hade lite svårt att somna igår för att jag låg och funderade på så himla mycket, en del som hänt i helgen å så.
Men i alla fall...
I fredags var jag och syster hemma hos K och A på förfest, vi tänkte egentligen bara gått ditt en lite sväng eftersom båda hade planerat att gå ut.. dels till barsidan och sen förbi key, men så blev det inte. Klockan blev helt plötsligt kvart över 2 och vi insåg att vi inte palla gå ut längre, så vi åkte hem och åt istället och sen somnade vi båda.
I lördags var jag och syster en snabbis på stan, skulle köpa present till Kicki och sen så nåt att ha på mig. Klockan tickade på och jag fick brottom, som vanligt.
Syrran övningskörde till kicki där hon släppte av mig. Där stod det förfest och middag på planeringen. Efter att ha varit borta i Thailand så märkte jag verkligen hur lite jag behövde dricka för att känna av det, och få minnesluckor.. inte bra alls det där. Ångest för det! men men.
Sen bar det av till Trädgårn .. va inte där så länge, ca 1,5 h så mötte jag och Nilsson upp Alexandra och några andra tjejer. Vi sa hej då till födelsedagsbarnet och gvick mot push. Där mötte J upp oss. Tyvärr så svek minnet mig vissa delar av kvällen men jag kommer ihåg att det var sjuktkul iaf.
Vid typ 4 så drog vi hemmåt.. jag mötte upp R på 7eleven och sen drog vi hem.. vaknade med jacka o hela köret.. haha.
Sen var det söndag igen, gillar egentligen inte dessa dagar för att dom oftast är fylla av ångest och bakfylla. På eftermiddagem ringde J, åkte hem till honom och kollade på film  å så.
Igår gick större delen av dagen åt att försöka sätta ihop mn lampa, dessvärre utan reslutat. 2 bitar av 30 kallar jag inte framgång. Ni tror säkert att jag är dum i huvudet men med tanke på att pappa inte ens fick ihop det kan jag känna mig rätt lugn.

Idag ska jag hälsa på eseter eventuellt och sen åka och kolla på soffa och tapeter med pappa. Satt och planerade lite hr jag ville ha det igår nämligen och då kom jag på att det nog är smartast att han hänger med och kollar för jag tänker inte på sånt som man bör göra.. tex hur man ska fästa lampan osv...

Just det, i slutet av April ska jag gå modevisning i Arkaden.. Det är ann-ida och några som ska hålla i trådarna, tror att det kommer bli bra.. men nervös kommer jag säkert att vara. gillar egentligen inte den typen av uppmärksamhet..

Nu är klockan äntligen 11 i alla fall och det är snart lunch. Ut och gå sa jag med.. en halvtimme om dagen=) Every day!

Puss Malle

Kommentarer
Postat av: frugan

Äntligen en modevisning som du ska va med på frugan! Jag har väntat LÄNGE på att du ska tacka ja till något sånt där hehe. Du kommer äga! Synd att man bor 50 mil bort och inte kan komma till Gbg och se den :( Men jag ska såklart hålla tummarna (L)

2008-04-01 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0