städa o bak

Har i princip städat från det att jag kom hem, fram till nu.. så nu e jag trött på det. Men rent blev det i alla fall. IDAG tog jag ner min adventstjärna.. haha, fattar ni att den har hängt där tills idag? Grannarna måste tro att jag är knäpp, men jag  har helt enkelt inte tagit ner den..
Nu ska jag gå ner o baka browniesen som aldrig blir av, men nu e jag tok-sugen på det med=)

Imon är det valborg, ska bli fint väder och jag slutar kl 13... tack för det.
Blir grillning/middag  med Ester, Ronalyn o kanske någon mer sen ska vi göra stan osäker.

PussPuss

image603
Ett fest kort för hm..ett tag sen. Det var det enda jag hitta nu.
Trist utan bilder ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0