Söndag

Helgen harn sprunit iväg som vanligt.. va ju bara hemma i fredags med johan ..kolla film o så.. men somnade som vanligt men enligt johan va den bra.. haha. Sen i lördags åkte jag till helsingborg.. först va vi en sväng i lund.. shoppade massa saker. skärp, klänning, linnen, skor å lite annat kul=)
Hittade en väska med men det fanns tyvärr bara 1 av den och slex köpte den så jag ska springa in till stan imon här i gbg o kolla om den finns kvar, inte så troligt men men. Sen va jag alex och mamma ute och åt middag i L-krona och sen körde hon oss till hbg, där vi åkte hem till alexander för att förfesta..
Blev en liten sväng på stan men väldigt lugn.. gick hem och sen somna vi .. Tidigt med!!
Idag har jag inte hunnit med så mkt, i morse kom jonas på besök hos alex.. sa hej till honom oxh sen åkte vi o kollade på huset där mamma växte upp=) mysigt!! Äe hemma nu, ligger i sängen och laddar upp.. tyvärr har jag himla huvudvärk men ikväll blir det i alla fall spritluckan på park lane. ¨
Jobb imon kl 8.. som vanligt inte ok, kommer väl sova max 4 timmar inatt antar jag.. men va gör det? Man lever ju faktiskt bara en gång.

Ska tigga korten av alex sen så kan jag ladda upp några här. '
Nu ska jag göra pastasallad o sen vila en stund.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0