Onsdagen den 23/4

Segt att gå upp idag, trots att det var sol.
Idag ska jag o pappa till ikea och köpa säng, eller hämta den rättare sagt och fixa lite annat smått.
Skulle börja med badrummet igår och maskera bland annat men det var tydligen lättare att ta ner alla lister istället. Sen ska det skuras ner i hela rummet och riva bort plastmattan.. en himla massa jobb på ett sånt litet rum.
Ska klara av det själv med eftersom pappa ska spela massa golf nu när det är fint väder, men det blir nog inga problem.


Imorgon är det exakt en månad sedan sen jag kom hem från Thailand, känns verkligen inte som det.. känns som att jag varit hemma jättelänge.

Nästa vecka är det ju valborg med.. dags och börja kola upp vad man ska hitta på då. Antar att det blir grillning och så som vanligt med tjejerna=)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja vi var där i november, ao nang (krabi) phi phi och lanta =) underbart!!

2008-04-23 @ 22:10:59
URL: http://www.tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0