Måndag

Usch vad jag inte gillar måndagar, en hel vecka kvar till helgen.
Hemma från stockholm igen, usch va tråkigt. Jag älskar verkligen den staden och skulle verkligen inte ha något emot att flytta dit. Ibland kan jag fundera på hur mitt liv hade sett ut om jag hade tagit jobbet på Make up stpre i sthlm.

Vi tog en himla massa kort, men dom har fortfarande millan på sin dator och hon hade gått och lagt sig när jag kom hem till gbg.

Sorry frugan för att jag va så sjukttrött i lördags. Men det tar på krafterna att hålla på som oss.

En hel del shopping blev det med, 2 kjolar, 3 par skor, smycken, 2 linnen, en tröja och lite sånt.
Känner inte alls för att åka in till stan efter jobbet men jag måste verkligen börja med inbjudningskorten..

Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0