Måndag den 28/4

Kom ju på att jag glömde skriva dagens ris o ros i fredags.. dagens ros va iaf den snälla Punkt.se utdelaren som ville bjuda mig på kaffe..Någon ris kommer jag inte ihåg.


Vilken härligt väder det är, ska ju bli 20 grader idag och det märks, va 12 grader klockan 6 när jag gick upp..

På lunchen blir det lätt bryggan vid havet.. 40 min avkoppling.

Blebv föresten ingen spritlucka för mig igår, hade en fruktansvärd huvudvärk så jag blev hemma.. men det är jag nästan glad för nu.


Efter jobbet idag ska jag träffa Anna och ev kicki..fika och säga hej då typ.. anna åker ju till Thai imorgon.

Måste in en snabbis på Top Shop med o köpa en väska som tyvärr va slut i lund...

Puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0