Lördag.

Galet igår... inga ord.
Kvällen började som vnligt.. frugan hade mer klädångest än vanligt. Det var ombytta roller där, annars brukar jag ha det. Klockan ticka snabbt och klockan halv 11 befann vi oss i tvättstugan och strök. Inte ok. Frugan klänning var helt skrynklig. Sen va vi på förfest och efter det tog vi en sväng förbi laroy som va sådär faktiskt.  I början var det bedrövligt men sen ordna det upp sig efter att vi träffat lite folk. Gick vidare till Village.. sjuktbra!! Drinkarna sveptes, det minglades, dansades.. sådant man brukar göra helt enkelt.
Hem gick vi också såklart, klockan 5 tror jag det va. Mamma lyckades jag ringa på hemvägen.. stackars henne, frugans röst ekade i tunnelbanan.."vi ska heeeeeeeeeem".
Somnade på bussen lyckades jag också göra, som tur var hade frugan hittat en reskompis påvägen som hette Viktor. Han va kul han.

Nu ska vi in till söder och shoppa.
Sen ska kockarna göra pastasallad.. på vårt egna vis, den e godast.

Puss Malle.

Ett citat från gårdagen:
"Som jag sa tidigare, jag repeterar".. det va så det lär från millan igår.
Är inte det samma sak undrar jag?

shoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0