In Stockholm

Igår och idag har jag varit på kurs i sthlm. <kursen var helt sjuktbra.. jag blev verkligen inspererad o påverkad av massa saker som dom sa. föreläsarna var klockrena! Synd bara att man skulle på ett offer bredvid sig som var typ 65 år och som höll på å äckla sig, gav sitt visitkort och sa att jag skulle ringa honom.
Sen på onsdagskvällen så var vi på vinkällaren och åt, jättegott faktiskt.. ja e ju inte så mkt för ostar å sånt men det va faktiskt gott. Efter det mötte jag upp frugan vid mitt hotell, så smög vi in henne. Låg o snacka till sent och självklart ska jag snacka i sömnen.. gör alltid det när jag sover med någon. När D sov hos mig hade jag legat och snackat båtar.. haha.
Sen på morgonen åt vi frukost tsm och sen skilldes vi åt, hon gick till skolan o jag till kursen. Nu har jag precis kommit hem till henne och munnarna har gått i ett som vanligt. Det är först nu som det är tyst, hon pluggar och jag bloggar. Snart ska vi göra mat och handla chips. Sen blir det mys ikväll med efterlyst och så.
Imorgon ska jag med till Kth, där hon pluggar. Kommer nog inte fatta mkt av det som sägs men jag ska hänga på ändå. Snabbis in till stan efter det o köpa grejer till kvällen. typ strumpbyxor o ögonfransar. Sen blir det party..´nice.
Vi får väl se vad som händer på lördagen, beror ju på bakfyllan.. haha.

Nu ska jag se till att få liv i frugan här så hon inte somnar i sina böcker.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0