Galen helg

I fredags va vi singlar ute.. dvs Jag, anna, alex o ann-ida. va på barsidan först och sen gick vi till park lane. En helt underbar kväll. Drog hem runt 5 efter att jag mamma och D hade letat efter min syrra som hade somnat hemma hos någon.
vaknade bakis här hemma... gick upp runt 2. Sen snackade jag med Anna..hon kom hit till mig så satt vi här o tjata och drack lite öl. Vidare in till stan, barsidan. Va helt okey faktiskt.
Vimmelbild sen igår...ser allt lite full ut där. daniel o jag är det iaf.

image578

Vet att mina kompisar tog lite bilder i fredags så jag ska försöka få dom med.

Nu ska jag träffa upp kicki på gymmet, ska gymma en timme och sen til ikea och sen kanske jag får ett besök här.

Puss Malle

Just det glömde visa en fruktansvärt ful bild sen i fredags.. jag skäms.. haha.
image579

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

gillar din hårfärg

2008-04-06 @ 22:39:06
URL: http://goldenchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0