fegis

Fick ett samtal från P som ´ville att jag skulle gå modevisning i helgen.. i underkläder. Men som vanligt blev svaret nej.. är alldeles för feg för sånt och underkläder känns väldigt långt borta.
Var snack om några veckor frammåt med för klädaffären Ruf mfl.. men det blir nog ett nej där med.. det e verkligen inte jag att säga ja till nåt sånt. Har verkligen scenskräck. thats it.

bara 20 min kvar, jag räknar ner nu..
Ge mig helg nu.
Ska möta upp min granne johan sen så ska vi hyra film (på egen risk som jag brukar säga).. jag somnar nämligen alltid och är inget speciellt trevligt sällskap då.

Puss

Kommentarer
Postat av: holms

Jag tror dock du hade gjort dig bra som underklädesmodell =)

2008-04-26 @ 13:27:52
URL: http://holmsontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0