Condeco

Stressig eftermiddag med litegrann att fixa på jobbbet. När jag hade slutet körde jag in till stan o mötte upp snyggingen aka Sandra. Vi gick en snabbis på stan och sen fikade vi på Condeco... spanade in hennes bil sen, skitfin va den. Precis när jag kommit hem kom jag på att jag hade glömt att hämta ut P-pillerna.. så dt var ju bara att köra till östra och hämta ut dom eftersom jag redan e försenad 4 dagar med dom, SLARV verkligen, inte alls bra!!
Har egentligen en massa telefon samtal att ringa nu, men det får bli imon.. för nu ska jag faktiskt lägga mig.
Imorgon blir det ju fest i vanlig ordning, utan modevisning för att jag e en tönt och tacka nej igen.. så det så.


God Natt..
Måste verkigen köpa en kamera snart så att jag kan ta lite kort igen. Miss!!!

Puss Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0