söndag..

Igår va jag bara hemma ... tog det lugnt med mamma å pappa typ, hyrde film o så..:)
Somna redan vid kl 11 .. helt slut.
Idag kommer Marie å krille å thea å ella... ska bli skiiitkul att träffa dom, har ju inte träffat dom på över en månad.
Dom måste ha växt som bara den, tänkte att jag skulle fota lite sen när dom har kommit.
Snart ska jag börja ed tårtan.. shit va jag har längtat efter tårta. I fredags när jag va ute, så blev jag sjuktsugen på tårta när jag skulle hem, stod o beklagade mig för A. haha.

Här kommer lite bilder sedan i fredags, min 20 års dag=)
image393
mamma knäppte ett kort innan brudarna kom, nog det enda "seriösa" haha

image394
Sandra, jag , Sandra ..
image395
Sandra, kicki, sandra, jag
image396
Jag och Sandra..
image397
Tjejhögen..
image398
Jag och kicki.. Ni ser ju va klockan är ..haha
image399
Det blir fan bara värre å värre..haha
image400
haha.. ja vad säger man..nilsson är med på ett hörn med;)
image401
fel håll.. mem men..sandra å sandra

Fler kort kommer.. detta va bra från min kamera.. sen kommer Sandras mesd;)

Nu ska jag baka tårta.. puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0