söndag igen

Söndagar brukar vara ångest laddade.. dels för att helgen är slut och för att det är en heeeel veckas jobb framför mig. Men som tur är så går veckorna rätt så snabbt ändå.

Igår bokade vi resan till Thailand.. så i mars åker jag 3 veckor, ska bli sjukt härligt.
Fanva jag ska lyxa till det, få massage varje dag och shoppa mängder med grejer:)

Snart ska jag ovh familjen iväg till ikea, har varit på väg sedan klockan 12 men har inte kommit iväg ännu.
Pappa måste komma hem med bilen först.

Ikväll kommer ann-ida hem.. ska överraska henne med bio imon... förhandsvisning, så hoppas att hon kan.
Har ju inte hunnit träffa henne så mkt, riktigt trist.

Igår va jag i alla fall ute och festa med kicki o co... vi va på trädgårn (igen).. men det var helt okey, dock inte så mkt folk men det funkade ändå.
Va så sjukt tröttt..eftersom jag är sällskaps sjuk så tvingade jag mamma att sova i min säng igen.. fast det kunde hon lika gärna ha hoppat för jag somnade på en sekund typ.

Idag har jag inte gjort så mkt, gick upp vid halv 1 och sedan har jag bara segat mig. Som sagt så blir det snart ikea men det är väl det som kommer hända idag skulle jag tro.



image375

bloggar kanske mer sen om jag orkar. Ha det bra sålänge..puss miss pacha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha det bra!=)

2007-09-03 @ 14:49:56
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Natha

åh, vill också åka till thailand :)

2007-09-03 @ 16:40:35
URL: http://metrobloggen.se/glitterdroppe
Postat av: malin

Natha: ah, det ska bli skithärligt!

2007-09-03 @ 20:21:21
URL: http://misspacha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0