snart helg

Idag är det verkligen höst.. bara regn och kallt är det med.
Har suttit inne hela dagen men ändå frusit.

Jag är påväg att skriva en sak här typ varje dag bara för att jag är så glad,men det tänker jag inte göra..synd för er:P

Idag har inte hänt så mkt, jobbar hela dagen och sen kom jag hem och sen har timmarna bara runnit iväg.
Ska snart lägga mig i soffan och kolla på tv.håller på och bli SUPER förklyld. Någon som har något tips på hur man motverkar det?

Imorgon blir det fest med ann-ida.. eller utgång rättare sagt.
Nu ska jag äta frukt, kanske kan hjälpa..vem vet.
Och fryser jag gör med. Nä, jag får inte bli sjuk nu.. det passar verkligen inte in..men det är klart när gör det det?

Puss Miss Pacha ;)
image412

Ge mig bara spanien tillbaka, utan min onda fot tack!

Kommentarer
Postat av: Emily Sophie

Vill också tillbaka till Spanien!

2007-09-22 @ 11:57:50
URL: http://emilysophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0