Onsdag igen..

Veckorna rinner iväg, men det gillar jag =)
På fredag fyller jag ju som sagt 20 år... wiee. först blir det tjejmiddag när med mina goa tjejer å sen blir det utgång..antaglgen parkan.

I fredags va jag ute o festa med sandra,sandra, marie å anna.. skitkul hade vi.. stannade kvar läääänge som vanligt. MEn det går inte att gå hem tidigt därifrån för det e så sjukt kul.

Sen i lördag så va jag på förfest i landvetter med massa folk, skitkul det med.. SEn så skule vi in till stan men då banga det ur lite.. nämner inget här men vi åkte hem till fruganigen iaf och åt och sen la vi oss. Klockan 11 vaknar jag tittar upp i sängen å ser att frugan är borta, då visar det sig att hon har gått upp klockan 9 och räknat matte..haha.. nog go;)
Sen var det snabbaryck hem till marie som hade födelsedagsmiddag, mysigt :)
Efter det var det hejdå.. så sorligt att säga hej då nu när både marie o millan har flyttat från gbg til sthlm... men men .

Idag har jag varit sjukt trött.. men jag fick massage på jobbet så jag ska inte klaga.. otroligt skönt. Här är lite bilder sedan helgen.. i lördags:)

puss miss pacha

image388
4 fina..
image389
jag å frugan..
image390
shotrace..
image391
hela gänget ska feeesta;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0