konstaterat.

Idag va jag hos öronläkaren och där konstaterades det att jag har tinitus... fyyy fan säger jag bara. vill inte ens tänka på det, att jag kommer ha det hela mitt liv å att det inte finns något botemedel mot det.
konstant pipande .. nä inget kul som ni kanske hör. Tack Pacha för det, tack!

Annars har det nte hänt så mkt idag.. har gått runt å tänkt på allt jag vill shoppa å så, men det blev ingen stan för mig idag. Kanske imon om jag orkar.. annars får det bli på lördag..för på söndag jobbar jag på kicki igen, backaplan=)

Har nyss ätit thai med pappa, alltid när han ska laga mat så blir det hämtmat.. men jag bangar inte;)

ANONYM.. ringer hem till oss varje dag.. och när man svarar så lägger dom på.. varit så över ett halvår nu, vem söker ni?haha

Nu blir det efterrätt.. glass, såklart;)

puss Miss tinitus-pacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0