invigning

Imorgon ska jag på invigning av en ny affär här i göteborg. Affären kommer passa mig perfekt tror jag, massa väskor, skor och sådant.. hett. Ännu bättre att det är för speciellt inbjudna och att man får 20% på hela sortimenten.. thanks.
Ibland är det bra att jobba på kicks;)

Sen på fredag ska jag och ann-ida ut och svänga på klackarna.. ska bl jättekul, har inte träffat henne på ett tag .. blir kanske lougne... hoppas på bra väder så man kan sitta ute och mysa och spana ;)

Nu kom mamma hem, ska göra henne sällskap och göra lite varma smörgåsar tänkte jag.. klockan tickar ju på=)

Bloggar mer imon så kan ni få se mina fynd, för det hoppas jag verkligen att jag gör några. (oj, den meningen lät lite skumm..)

puss Miss Pacha

image411

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0