helgen som varit..

I fredags tog jag bilen till jobbet och det är jag glad över att jag gjorde, för det va sjukt va mkt tidigare jag kom hem. Snabbt hem och äta, duscha å sånt.. och sedan vidare hem till ann-ida.
Där fick jag presenter eftersom jag fyllt år, jättefina. Hon hade gjort ett album med massa kort på oss och skrivit massa å sen fick jag ett pilgrimshalsband med, ska försöka lägga upp kort på det snart.
Men i alla fall.. både va SKITförkylda så vi bestämmde oss för att ta det rätt lugnt. Visst.. visst. Ok, hemma hos henne var det väl lugnt, bara en cider. Men sen när vi kom in till parkan blev det först ett glas vin, ett till o ett till.. drinkar ahh jag vet inte allt.
Haha helt galet. Fick nåt konstigt rutigt armband med mig hem, från någon.. haha.

Det var rätt kul när vi stod och dansade.. så säger ann-ida heltplötsligt, kolla han e skitlik Bingo Rimér. och så vinglar hon fram till honom och säger detta.. men han blev nog inte så glad, han bara vände sig om.. men fan va vi skratta.

Efter ett tag med mkt skratt,dansande o sittpauser var det dags för Ann-ida att åka hem.. egentligen jag med men jag hade träffat P då så jag tänkte stanna kvar ett tag.

Så vi satte A-i i en taxi och gick in till parkan igen. Sen va klockan typ 5 och det var dags att dra sig hemmåt.. så jag o P åkte hem till mig. Deckade typ innan jag hade hunnit lägga mig i sängen. Vaknar klockan halv 8, eller blir väckt rättare sagt av P som inte hade kunnat sova.. jag hade pratat i sömnen, snarkat och haft mig.. opps.. pinsamt.

Sen sov vi lite till o från.. gick upp klockan havl 4 på eftermiddagen.. sjukt sega.
Sen var det slappt hela lördagen för min del, låg och kolla på inspelat idol bland annat.. soomnade vid klockan 8.

På söndagen  var det dags för jobb.. kicks såklart. Kul som vanligt men jag var rätt seg fortfarande... förkylningen gör ju sitt.

Idag har jag inte gjort så mkt,kom hem från jobbet lte tidigre idag eftersom pappa hämta upp mig på vägen hem.. skönt!

Ska göra våfflor tills min älskade mamma kommer hem från jobbet.

ja, nu vet ni hur min helg har varit iaf. Tyvärr så glömde jag kameran så det blev inte ett enda kort, SKALNDAL helt enkelt.

puss miss pacha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0