godmorgon.

Det härligaste som finns är när man vaknar och ser att det är sol ute, genast blir jag på så bra humör.. och ännu bättre med tanke på att det ska festas ikväll;)

Men innan des har jag mycket att fixa.. kan inte skriva allt här riktigt eftersom jag inte vet om en viss person läser min blogg. Men jag berättar imorgon.

Funderar på om jag ska ta bilen ut till Allum eller nåt, men sen kom jag på att jag inte ve4t va jag ska ha.. eller jo ett party linne behöver jag och har letat länge efter men inte hittat något, så vaför skulle jag göra det just idag?

Nu ska ja äta frulle och sen ska jag plinga några viktiga samtal ;)

puss miss pacha

Kommentarer
Postat av: Tigerspice.se (Fotograf)

Vacker tjej! Du har aldrig modellat?

2007-09-02 @ 13:11:33
URL: http://tigerspice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0