fladderfladish

Idag va det först en lång och streesig dag på jobbet.. efter det åkte jag direkt in till stan ocg gck lite i affärer. Köte inte så mkt,hade bara en timme på mig. Men det blev ett par örhängen o present till Marie som ska ha födelsedagsmiddag på söndag.
Sen träffade jag ann-ida istan ocg gick på bio med henne.. hade förhandsvisningsbiljetter på Ett öga rött, så jag bjöd med mig henne. Filmen va så sjukt rolig..fan fa jag skratta..å sen när jag hörde ann-ida skratta jag ännu mer:P

Kom hem för ett tag sen, ska sminka av mig och så nu..å äta lite, har inte ätit sedan lunch å sen ska jag kolla på nåt nytt tv program som börjar idag, kommer inte ihåg va det hette.

Har fått reda på att det kanske blir en plåtning snart, kul kul. Har inte hunnit bestämma tid å så än men det kommer väl:)

Ha det så bra ikväll alla.. ska försäka lägga upp lite bilder imon kanske

puss miss pacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0