20 år

Idag fyller jag 20 år =)
haha.. tänk att man har levt sålänge.

I morse var det jag som va uppe första, så mamma o pappa fick sjunga för mig när jag stod i badrummet och sminkade mig.
Sen öppnade jag lite paket, fick ett fint eva attling halsband å sen lite pengar. När jag kom till jobbet så stod det en jättestor bukett med blommor och sen så kom vissa in och sjöng för mig, så guliiga. 

igår bakade jag kladdkaka som jag har med mig till jobbet idag. sen blir det vinlotteri och fika. Hoppas inte att dom sjunger för mig, tycker det är så pinsamt.. haha
Sen när jag kommer hem blir det till att städa lite, duscha å fixa ordning sig sen kommer tjejerna på besök för lite middag.. och sen blir det parkan.

Tack till alla som grattat mig hitills..
Leonardo, kicki, frugan, syster, mamma, pappa, sandra R och alla på jobbet =)

Nu ska jag återgå till arbetet..

puss malle

image392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0