Torsdag-Söndag

Har inte unnit uppdatera så mkt på senaste, har verkligen haft fullt upp. Så det har varit riktigt skönt med lite helg nu.
Men i alla fall..

I torsdags va jag, Nina o Jossan från mitt jobb på after work på heaven 23.. så himla fint där. Kul att träffas utanför jobbet med. Stannade dock inte så länge eftersom jag var tvungen att åka och och plugga det sista på engelskan.

Sen i fredags var det förfest hos mig.. jag, syrran å Johan skulle gå ut och festa lite. Johan är grym på gitarr och på att sjunga så han spelade och jag och syrran sjöng, lät inte klokt men det hör väl inte till historian..haha:P

Sen igår var jag bakis typ hela dagen. Men klockan 8 bestämde jag mig för att jag skulle gå ut ändå. Träffade upp kicki och sofia i stan, så gick vi till babar där det var företagsfest för volvo.. så satt vi där ett tag och förfesta lite... eller rättare sagt jag, för sofia o kicki var redan asfulla när jag kom dit. Sen träffade jag upp ann-ida, charlotte och alexandra vid parkan. Sen var vi där till 4 ungefär.. skitkul. Träffade massa som jag inte träffat på jättelänge och det är ju alltid kul. Reunion typ;)

Nu kommer det lite bilder..
dom här är från förra helgen när jag, anna, kicki, johan å hans kompis var ute :)

image415image416
image417image418
image419image421
image422image423
image425
                                                                Kicki, Anna O Jag

i Fredags..

image426image427
image428
haha när det började gå utför..

I lördags:
image429image430

image431image432
image433image434

Det var alles;)

puss miss pacha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0