skärpning!

Nu på det senaste har jag varit jättedålig på att blogga. MEn det är inte lätt att hinna med allt; 2 jobb,engelska kurs med företaget å sen engelska B på distans på det med.. som sagt inte lätt.
SKa verkligen bli skönt med lite helg nu.
Imon blir det utgång.. med anna o kicki, ska bli jätteroligt eftersom jag låg sjuk hela förra veckan inkl helgen i halsfluss. Så nu är jag verkligen taggad på att gå ut, som alltid!

Annars har det väl inte hänt så mkt, eller egentligen har det det ..för jag har tänkt för mig själv typ, åh detta måste jag blogga om men  nu när jag  sitter här kommer jag ju inte ihåg.

Denna veckan har verkligen sprungit iväg och jag har så mkt att se fram emot och så många drömmar som ska förverkligas.. jag är spänd helt enkelt.

Skönt att kunna pusta ut för denna veckan nu, allt plugg är klart, nästan iaf.

Just det ..nu kom jag på en sak som hände.

En dag så som mormor ner med ett körkort och frågade om det var min kompis. (vilket det inte var.. utan en väldigt fräsch kille istället). så sa hon att morfar hade hittat den i en plånbok i vår rabatt.. hmm tänkte jag, måste ju få tag på killen så jag sökte på enrio.. hittade några nr och ringde upp. förklarde att jag hade hittat en plånbok å bla bla bla.. han hade inte ens märkt det, så han blev verkligen glad eftersom han inte ens hade spärrat nåt å så.
Så frågade han vart jag bodde... så ja jag vid X...
aha,bor du där.. jag stannade där igår och pallade några äpplen i en trägård. Den måste nog hoppat ut fickan.. haha. Kunde knappt hålla mig. 31 bast o pallar äpplen, bra jobbat;)
Och dessutom lämna spår efter sig.. har han inte lärt sig att man inte ska göra det..haha

by the way.. Jag gick ut o kolla sedan vart plånboken hade legat.. och då ser jag Stooora fina röda äpplen..haha.
Från och med nu heter han Äppel-Björn=)

image413
puss miss pacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0