pissed!

Fy vad jag är trött på allt just nu.. hel gbg typ.. ALLT. Ibland vill jag verkligen bara fly iväg från verkligheten ett tag. Skulle vara så himla skönt.
Jag gillar inte känslan av att man inte duger.. Jag vet att jag gör det, det är ingen som haqr sagt till mig att jag inte gör det .. men ibland kan jag känna mig så himla misslyckad.
Just nu skulle jag bara vilja ta på mig en varm jacka och promenara  i flera timmar... bara rensa huvudet. För det är verkligen fullt nu, av alla nya intryck, känslor och så.
Och på tal om hur stressad jag är.. kan verkligen aldrig koppla av.. Är det inte engleskan så är det något annat.
Har suttit flera timmar och försökt förstå men ändå inte kommit fram till någonting känns det som.
Tröst ätit har jag också gjort, en hel påsk chili-nötter... skrikit på mamma o syrran för egentligen ingen anledning (förlåt) men jag är bara så pissed inombords just nu.

Ska tvätta av mig sminket nu, lägga mig och läsa och sova tidigt och hoppas på en bättre dag imorgon.

Sorry, för ett deppigt inlägg men det är så himla skönt att skriva av sig ibland..

Puss Miss pacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0