I have a dream

Sitter och lyssnar på Martin Luhter Kings tal just nu, ska göra en muntlig uppgift om det i engelska B:n .. skitsvårt ju.
Tycker det är svårt överhuvudtaget att göra det muntliga å sen att det dessutm ska vara på engelsa och man ska relatera till hans tal gör mig galen:P

Idag var sista lektionen med min engelska lärare, lite trisy faktiskt för hon var verkligen bra! men men ... nu har jag tid för lite annat med..
nu är det bara 2 veckor kvar på engelska B:n så då jag har jag bara 2 jobb att lägga ner min tid på.. haha.

nu är det inte långt kvar.. tills det ska ske en överrasking.. ska bli sjukt kul.. =)
blev sjukt sugen på att göra om hemma med.. måste nog ta tag i det snart, kanske på "jullovet" eller nåt?

Ska se det sista på äntligen hemma nu o skaffa lite insperation..

ha det bra så länge.. bilderna.. I know, jag är seg. Men det är inte prio 1 på det just nu.

Puss puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0