helgen som varit

I fredags så träffade jag Anna o Ann-ida.. förfest hemma hos mig och sen bar det av till parkan som vanligt. Efter ett tag där så va alla skittrötta så vi stannade inte alls lika länge som vi brukar (eller jag brukar i alla fall).  Sen kom mamma och hämtade mig, skönt .tack för det;)
Sen igår så va jag syrran å mamma på stan en snabbis.. .skulle bara kolla skor å lite sånt. Men nä kvällen närmade sig så märkte jag å anna att vi var rätt sugna på att dra ut, vilket vi ghjorde. Skulle bli lugnt tänkte vi.. bara gå til chez å ta nån cider men så slutade det inte.. cider efter cider å sen var det dags att gå vidare. Sen träffade vi på vår granne där helt plötsligt, kul e han.
Efter 12 nån gång blev det blvd.. vi var inte där så länge dock men det va helt okey, väldigt mkt ungt folk bara ..inte kul gör mig, men för min syrra va det ju det eftersom hon e 89:a =)
Kvällen rulla på.. efterfest .
klockan 9 på morgonen så kommer jag å anna hem .. vi som bara skulle ta det lugnt, det blir aldrig som man tänkt sig...haha
Nu e jag rätt seg. Kort kommer kanske imorgon om jag hinner. Måste göra en fukking bokpresentation på engelska. kanske dags att börja läsa på boken snart.
Nu är det ensam mamma söker på Tv, tål inte att missas;)

pusspuss malle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0