helgen som gått..

Nu  helgen va jag i sthlm.. riktigt hett var det. tog tåget upp på torsdagen efter jobbet å sen åkte jag hem på söndag eftermiddag. Hela vistelsen var så knäpp på nåt sätt, eller galen kanske man bör säga. Millan hade polerat heeeela lägenheten innan jag våldgästa henne å när jag åkte såg det ut som en svinstia efter vi två varit igång. Sallad under sängen, hår överallt efter vi hade plattat håret, chips på golvet, kläder överallt. Jag är liksom snäll om jag skriver att det såg ganska bra ut:P
men i alla fall.. lite shopping hann vi med, hittade lite smycken å så.
På fredagen ragga vi upp en snäll brud på nk.. som vi sedan förfestade på knox med. Sedan bar det av till stureplan, White room... efter ett tags velade.. haha, behöver nte gå in på detaljer.
Sen va vi där till 5 nån gång.. tiden gick verkligen snabbt, men dt gör den ju alltid när man har kul..
Jag va sjukt trött när vi skulle hem så jag hoppar på nåns axlar och rider ner till nåt ställe... vet inte va det hette.. där sätter oss jag o millan, var på jag somnar på bänken och börjar snavka i sömnen om att det var n¨ån kille som hade min mamma på msn.. haha helt väck va jag. 
Sen kommer vi hem o ska lägga oss.. äter upp den sista pastasalladen och lägger oss... sen träffade frugan ulrik en snabbis. Sen somna jag.
Det sades så sjukt osköna kommentaer hela tiden.. har bättrat på magmusklerna efter alla skrattanfall.. från morgon till kväll. Det räckte bara att kolla på varandra så kunde vi inte hålla oss..

Minnervärt.. eller kanske inte.
  • när jag ska springa till tåget med millan o det kommer fram en man o frågar på engelska vart han ska sitta. jag o frugan förklarar och sen skriker han "jalla jalla.." till sin kompis.. å hn e verkligen seriös med.
  • när jag trillar på dansgolvet o millan får dra upp mig
  • när vi raggade upp bruden på nk
  • när vi ska ta kort på oss men inte fattar att vi filmar.. sjukt oskönt.
  • när frugan tror att hon har tappat sitt smink och slänger väskan i marken, asbitter.
  • när frugan halkar runt i sina små skor inne i stan.
dom andra sakerna är för äckliga för att skrivas ner här kan jag säga, då kommer ni tro att vi är dom äckligaste ever.
alla korten ligger på kameran.. måste lägga in dom snart,
nu ska jag plugga engelska.

puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0