söndag igen!!

Veckorna går så sjukt snabbt, för att inte tala om helgerna.
I fredags var jag ute å festa med kicki, anna, sandra, sofia å hennes kompis, parkan som valigt. Skitkul hade vi... var sveriges man tävling där å så;)
 Sen i lördags så var jag hemma hos mina kusiner på middag å sen efter det kom brudarna hem till mig så hade vi filmkväll... somade som vanligt en stund på flmen, blir så suuuur på mig själv..!! haha

Lite bilder sedan helgen iaf.

image440

image441
kicki, nilsson o jag

image442
nilsson o jag
image443
nilsson o jag
image445image444
sthlm o vi                                                                                                            sthlm

Jag blir så sur på mig själv att jag inte kan våga... jag är en fegis när det gäller "sånt" .. varför kan jag bara inte tro på mig själv? Fick ju till o med ta med mig en kompis nu... om jag skulle känna mig tryggare då. Men men.. får se imorgn hur jag känner, då måste jag lämna besked iaf. Så vi får väl se hur det blir på fredag.. om ni ser mig eller inte.. haha.. ;)

Snart ska jag inte till stan, väntar på att mamma ska komma hem bara, sen blir det shopping som gäller.

Här kommer en bild på Edwin föresten.. galen hund;)

image446
och en bild på mig o syrran hos kusinerna..
image447

Nu ska jag ladda ner lite musik;)
bye for now..
puss

Kommentarer
Postat av: Stockholmarn

Bra bilder lyckades du lägga upp men det va lite klen text tycker ja :-)

du glömde ju nämna din seightseeing med mig haha

2007-11-05 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0