måndag

Verkligen en heeeel vecka kvar till helgen typ. Ska ha en vit månad tänkte jag... eller iaf dra ner på det lite.. måste försöka.
I fredags var jag ute med kicki, sofia, edina, carro och monika... va på chez å lite så.. skitkul att träffa alla. Sen i lördag va jag å kicki på mässan, asbakis båda två.. det gör jag inte om. Hela lördagen va rätt lugn sen, va bara hemma o kolla film å så. Sen i söndags träffade jag ann-ida, gick en stund på stan med henne och fikade=)

Kom hem från jobbet för ett tag sen, sjukt härligt att va hemma. Ska nog snart iväg en snabbis noch hälsa på Ester på jobbet.

Det sägs ju att det ska finnas en till alla, men vart är han då?
jag har inte lyckat hitta han än i alla fall..


Just det..jag stör mig så.. tror du att vi är avundsjuka på dig? ojoj.. så fel du har.
Det är synd att du måste låtsas vara någon annan än vem du egentligen är.. måste va rätt jobbigt du. jaja, inte mitt problem.

Nu ska jag ringa Frugan... fan va jag saknar dig hjärtat.
puss

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag saknar dig med gumman. Vi hör ihop (L)

2007-11-19 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0