måndag

det går sjukt snabbt,, helgen har varit fylld med massa kul. Får skriva i stora drag bara,, i fredag va dt after work med jobbet å sen efter det åkte jag hem och bytte kläder å sen drog jag å syster till chez.. vi va rätt trötta så det var där det slutade efter mkt om och men.. haha, sen i lördags va jag på inflyttningsfest hos sofia o peter sen blev det berså efter det.. nice. i söndags var det kalkom-middag här hos oss. och sen va helgen slut.
Idag har jag tränat första gången på sjukt länge... men det kändes bra att röra på sig.
Imorgon ska jag på kurs med jobbet så jag har lite sovmorgon, soft det.

Nu ska jag äta, e hungrig efter träningen ju..

pussss Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0