kebab

Jag kände verkligen att jag behövde nåt onyttigt idag. Efter allt slit med engelskan (som snart är slut) så var jag värd det, och nya kläder med.. fast det har jag inte hunnit köpa än. ska nog gå efter jobbet imon, slutar ju kl 13 då, soft.
Igår va en rätt bra dag, fick vg på den muntliga engelska uppgiften och sen fick jag reda på att jag har fått fast anställning på jobbet.

Nu är min lunch snart slut..
Skönt att jag tog bilen i morse med för då kommer jag ju hem rätt mkt tidigare. Ska lämna in ett par byxor då så jag kan börja använda dom snart igen. Efter det kanske frugan skulle komma på besök.

Här kommer en bild på härliga Diaz.. måste nog kolla på the holiday när jag kommer hem. Har ni inte sett den..? SE DEN!

image439
puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0