fredags humöret e på topp!

Sitter på jobbet och har lite rast. Snart slutar jag, slutar nämligen kl 13 idag. Så sen efter det blir det hem och göra engelska provet och sen iväg till stan en snabbis. Ikväll blir det fest med tjejerna, parkan förmodligen. Är sveriges man tävling där idag.. ;)
Sen imon ska jag på middag hos mina kusiner och efter det blir det myskväll med tjejerna... med poppis å så:)
Söndagen har jag inget planerat men jag funderar på att ha en städdag faktiskt. Behövs verkligen, typ rensa gaderoben å slänga massa gammalt. men vi får väl se om jag orkar med det.

Nu ska jag fixa lite med lönerna å sen får jag hoppas att klockan är 13 .00 när jag är klar med det.

pusss biatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0