trött!!

Kom hem fårn praktiken för ca 1 timme sen. Sjukt trött är jag idag.. Va ju ute igår en sväng. Hade precis satt på mig pyamasen å  tvättat bort sminket så ringer ann-ida. Jag hade glömt bort att det var tisdag, skulle ju ha en överraskning för mig då.. som hon smart nog hade glömt bort själv, haha:)
Överraskningen var iaf att Ola från skåne och hans klass var här på besök.. så då fick jag träffa ola och dom igen. Kul. Va en stund på chez amis, tog ett glas vin och sedan följde vi med dom bort till där dom bodde.. sen gick vi ut igen, till nåt ställe som hette.. hm, haket tror jag det var. Helt dött förövrigt att gå ut på en tisdag, när inte tisdagsklubben har satt igång än.

jaja, nu ska jag sova .. först kolla på anna phil, men känner jag mig själv så kommer jag nog somna så fort jag lägger mig i sängen.


Joooo, manlig pms finns... det fick jag svar på idag!

Godnatt biaaatches.../ Malle

(Tack för att du är sån fin vän ann-ida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0