Torsdag

Idag har jag och mamma varit på stan och letat efter skor till mig, gick dock inget vidare... Hittade inte ett enda par som satt bra eller passade så det belv inga. Jag skulle verkligen behöva ett par till imon, alla mina andra partyskor är helt utslitna..haha. Så jag får väl se hur det blir imon,.. vet inte ens vad jag ska ha på mig.
Imon mellan 8-16 ska jag städa hotellrum.. kommer nog va rätt slut när jag har städat klart. Men de gör inget för sen ska jag ju träffa brudarna och gå ut:) Äntligen.. har ju haft halsfluss så jag har inte kunnat gå ut på ett tag nu.. hela 3 veckor. Och JA jag har saknat det som bara den;)

Nu har mamma gjort korv med bröd.. så nu ska jag äta lite och sen får jag typ lägga mig för jag måste ju var pigg tills imon.
Tar med kameran imon så det blir lite roliga partybilder med.

pusspuss

just det ..grattis Sandra.L som fyller 20 år imon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0