Tisdag:)

Idag slutade jag skolan.. eller min KY-utbildning rättare sagt. Först var det betygsutdelning och sedan åt vi lunch på Riverside... Eftersmo jag fortfarande äter pencelin så stannade jag inte kvar med dom andra som skulle festa sedan.. orka kolla på när dom dricker. som tur var var det fler än jag som gick.
Efter det stanna jag till i stan och köpte mors dags present till mama, I know... det var i söndags, men bättre sent än aldrig.

Riktigt  härligt väder blev det idag med:)
Funderar på om jag ska baka en kaka eller  nåt, är sugen på lite allt möjligt just nu.

alex, ska försöka bättre mina slarviga stavfel.. för stavfel hoppas jag att det är.. haha.. :P


puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0